23 Haziran 2014 Pazartesi

kızımın diş buğdayı

bu sefer arayı çok açmadan yeni bir yazıyla karşınızdayım. geçen ay kızımın ilk dişi görününce beni diş buğdayı telaşı aldı. kendi aramıza, ufak çaplı bir diş buğdayı yapmak istedim. çünkü kızım şu aralar kalabalıktan çok hoşlanmıyor. interneti biraz karıştırdım bakalım diş buğdayında neler yapılıyormuş diye... inanılmaz güzel şeyler var.. gerek süslemeler gerekse organizasyon harika.. hepsine bayıldım ama ben daha sade bir organizasyon planladım.. ailecek bir arada olmak maksat :)) ben çok eğlendim umarım gelenlerde keyifli vakit geçirmiştir. biraz mönümüzden bahsedelim... tarifleri sırasıyla çok vakit geçmeden yayınlamayı düşünüyorum :))
işte diş buğdayı mönüsü;

-diş buğdayı
-anneanne kurabiyesi
-kıymalı örgü poğaça
-tavuklu milföy böreği
-tiramisu
-renkli irmikli toplar
-sürpriz patates topları
-çikolata soslu elmalı toplar
-mercimek köftesi
-çilek soslu muhallebi

bu mönüyü hazırlarken kuzenimin çook yardımı oldu... o olmasa kızımla beraber bunları yetiştirmem mümkün değildi. kendisine bir kez daha çok teşekkür ederim :)) bundan sonraki organizasyonlarda yardımcım belli :)))

diş buğdayının olmazsa olmaz ritüeli meslek seçimine gelince; kızım aynayı seçti galiba süslü bir kızım olacak :)


çikolata soslu elmalı toplar





sürpriz patates topları ve renkli irmikli toplar






sofranın genel görüntüsü






kıymalı örgü poğaça





çilek soslu muhallebi



tavuklu milföy böreği



ve de diş buğdaylarımız :))

umarım diş buğdayı yapmak isteyenlere fikir olur.. şimdilik bu kadar yakında tariflerle görüşmek üzere :)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder