1 Şubat 2014 Cumartesi

bebek hazırlıkları

merhabalar
bugün sizlere yeni bir tarif paylaşmayacağım. sadece bloğumu takip eden anne adayları için benim yaptığım bebek hazırlıklarından bahsedeceğim.. belki fikir olur :)) benim yaptıklarım profesyonel hazırlıklar değil.. kendi içimden geldiği gibi kendi zevkime göre yaptığım ufak çaplı hazırlılar işte... amatörce ama benim çok eğlendiğim ve çok beğendiğim baby shower partim, yaptığım bebek şekerlerim ve lohusa şerbeti kadehlerim... çok bir şey yok aslında ama hepsinde el emeğim var... hiç biri hazır değil hepsini kendi ellerimle hazırladım.. hazırlarken minik kuzumu düşündüm.. onun için bir şeyler yapmak beni daha da heyecanlandırdı... işte bir kaç örnek ;


 
 
baby shower süslemelerimizden bir kaç örnek...

 
baby shower'in olmazsa olması bebek bezi pastası... pastanın yapımında emeği geçen herkese başta sabırla bana yardım eden eşime sonsuz teşekkürler... gerçekten yapımı çok keyifliydi

 
 bunlarda gelen konuklarımıza vermek üzere hazırladığım hediyeler... renk renk ojeler ve buzdolabı magnetleri...

 
bunlarda süslü aynalar... kadınlar en çok aynaya bakmaktan hoşlanır diye onlar için süslü aynalar alıp küçük keselerin içine koydum...

 
 
 

 
 

 
baby shower yapmasam çok üzülürdüm... çok istiyordum çünkü.. şimdi resimlere bakınca iyi ki yapmışım diyorum...
 
şimdi sırada bebek şekerleri var. onları da yine kendim yaptım. bütün malzemeyi alıp arkadaşlarımı eve toplayıp el birliğiyle yaptık şekerleri... tabi eşimin katkılarını unutmamak lazım... işte kızımın şekerleri;

 
uzun uğraşlar ve arayışlar sonunda kızım için kavanoz şekeri yapmaya karar verdim.. çünkü kavanoz şekerleri hem çok şık hem de çok değişik..  
 
 

 
küçük kavanozlar paşabahçenin.. kavanozları internetten aldım.. içine pembe ve beyaz drajeler koyup etrafına tül sardım, tülü de kurdele ile bağladım.. üzerine de stiker yapıştırdım.. gayet şık oldular.. ben çok beğendim :)))
 

 
 

 
yaparken çok keyif aldık çok eğlendik...
 
 
 işte lohusa şerbeti kadehlerimiz;

 
kadehleri yine internetten aldım.. üzerlerine stiker yapıştırıp, ayaklarına kurdele bağladım.. gayet şık oldular :))
 

 
 
işte böyle bizim bebek hazırlıklarımız. umarım hazırlık yapanlara fikir olur... ben yaparken çok keyif aldım. çok güzel ve keyifli hazırlıklar... ellerimle hazırladığım için ayrıca çok mutluyum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder