2 Mart 2013 Cumartesi

damla sakızlı kek

merhabalar
bugün ilk tarifimle karşınızdayım..bir nevi tariflerim görücüye çıkıyor :)) umarım beğenirsiniz..ilk tarifim damla sakızlı kek...klasik keke damla sakızı dokunuşu ekledim.benim gibi damla sakızını seviyorsanız bu keki denemelisiniz.tadanlardan tam not aldı...pişerkende,dilimlerkende mutfağın içi mis gibi damla sakızı koktu..bu arada tariflerin resimleri biraz acemi işi oldu...en kısa zamanda daha profesyonel resimlerle tariflerimi yayınlayacağım..şimdilik affola :))

geçelim malzeme listesine;

3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
1 tane kabartma tozu (dr.oetker)
1 tane damla sakızlı vanilya (dr. oetker)
3su bardağı un

yapılışı:
yumurta ve şeker, şeker eriyene kadar çırpılır.üzerine süt eklenir,çırpılır.sütün üzerine sıvı yağ eklenir,çırpılır.toz malzemeler ayrı bir yerde karıştırılır ve sıvı malzemelerle karıştırılır. ben bu aşamada elimin lezzeti geçsin diye elimle karıştırırım : )) hamuru yağlamış kek kalıbına döktükten sonra 180 derecede 40 -45 dakika pişirilir.
afiyet olsun

evet işte damla sakızlı kek
 
ilk blog yazımı tamamladım.gerçekten uzun zamandır hayalini kurduğum bir işin ilk adımını atmak beni inanılmaz mutlu etti...bu mutluluğu ve ilk blog yazımı bir kahve ile kutlamaya gidiyorum...hoşcakalın...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder